دسته‌بندی نشده

فروش کولر های گازی داکت اسپیلت، وی آر اف VRF و چیلر های تراکمی

فروش کولر های گازی داکت اسپیلت، وی آر اف VRF و چیلر های تراکمی

فروش کولر های گازی داکت اسپیلت، وی آر اف VRF و چیلر های تراکمی از سری موضوعاتی هست که اکثر پیمانکاران ساختمانی، ساختمان سازان و سایر کاربران اداری-تجاری و مسکونی سیستم های تهویه مطبوع نیاز دارند تا اطلاعات کاملی در مورد آن بدست آورند.

در این صفحه توضحاتی در خصوص انواع سیستم های تهویه مطبوع، مزیت های هر سیستم و پیشنهاد در مورد انتخاب یک گروه حرفه ای برای دریافت مشاوره تعیین ظرفیت و انتخاب نوع و برند کولر گازی مناسب برای یک محل (متناسب با شرایط آب و هوایی و جغرافیایی منطقه و بودجه کارفرما) ارائه خواهیم داد.

همچنین در زمینه فروش لوازم یدکی کولر گازی نیز می توانید با بخش تامین قطعات این گروه تماس بگیرید و همچنین در نظر بگیرید که ما خدمات پس از فروش کاملی برای مشتریان در نظر گرفته ایم.

انواع کولر های گازی

به طور کلی کولر های گازی از یک مکانیزم یا سیستم با نام چرخه تبرید تراکمی برای ایجاد سرمایش (در برخی حالت ها گرمایش) استفاده می کنند. به عبارت دیگر اگر شما کولر داکت اسپیلت داشته باشید و یا با دستگاه مولتی وی (VRF وی آر اف) و یا حتی به کمک چیلر های تراکمی وضعیت دمای محیط داخلی محل مورد نظر خود را تنظیم کنید، در هر حال روند تبرید تراکمی به شکل ثابتی در دستگاه شما انجام شده است.

کولر های داکت اسپیلت

سیستم های داکت اسپیلت یا کولر گازی کانالی روشی است که در آن، در سقف داخل واحد ها یک یونیت سقفی نصب می شود که هوای داخل واحد را به شکل منظم از کنار لوله های محتوی مبرد (سیال سرد شده ای که از یونیت بیرونی به سمت داخل می آید.) عبور می دهد در طی این فرایند هوا داخلی گرمای خود را سوار مبرد کرده و برای سرد شدن مجدد مجددا به پنل خارجی می فرستد.

داکت اسپیلت بیشتر یک روش نصب است تا نوع کولر؛ چرا که دستگاه های VRF را نیز می توان با روش داکت اسپیلیت به پنل های داخلی کانالی متصل کرد. از مزیت های داکت اسپیلت این است که در زمستان به کمک پکیج واحد مورد نظر و تنها فن یونیت داخلی دستگاه ، می توان گرمایش ارزان قیمتی را برای واحد ایجاد نمود که در مدل های دیواری این امکان وجود ندارد. (البته گرمایش تبریدی قابل انجام است اما دیگر ارزان نیست و ارتباطی با پکیج ندارد.)

سیستم های VRF (وی آر اف، مولتی وی ال جی)

این کولر های بسیار قدرتمند از انواع سنگین کولر گازی می باشند که معمولا به پنل های (سقفی کستی) متصل می شوند. سیستم های وی آر اف که در برند کره ای LG به مولتی وی نیز شهرت دارند، معمولا قابلیت ماژول سازی نیز دارند و این به معنای این است که می توان چند دستگاه وی آر اف را بصورت سری شده به یکدیگر وصل کرد.

ظرفیت این دستگاه ها معمولا بالاست و از 80 هزار BTU تا بالای 200 هزار BTU توسط برند های معروف طراحی و تولید شده اند. سیستم های مولتی وی توان ایجاد گرمایش مستقل (غیر ارزان) را نیز دارند.

چیلر های تراکمی

چیلر های تراکمی انواعی از کولر های گازی هستند که معمولا برای بیمارستان ها، ادارات بزرگ و یا سالن ها و ساختمان های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند.

چیلر ها به کمک تجهیزات داخلی دیگری مانند فن کوئل ها، سرمایش حاصل از تبرید تراکمی را به محیط داخلی مورد نظر منتقل می کنند. در واقع سرمایش ایجاد شده توسط چیلر به یک سیال دیگر مانند آب منتقل شده و آن را خنک می کند و سپس این سیال خنک شده ثانویه برای خنک کردن اتاق های داخلی به سمت فن کوئل ها حرکت می کند و در انتها پس از جذب گرما مجددا برای خنک شدن به سمت چیلر باز می گردند.

در فصل سرما می توان چیلر ها را خاموش کرد و فن کوئل ها را به موتور خانه محتوی دیگ آب گرم وصل کرد تا گرما نیز از این طریق تامین شود.

برای دریافت مشاوره تعیین ظرفیت و یا طرح سوالات خود می توانید با تلفن های تماس تهویه فرزانه (88992637-021) و یا شماره واتس اپ (09125865575) که یکی از بنام ترین تامین کنندگان کالا های تهویه مطبوع می باشد ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.